Massa bilder från tiden som varit

Max utvecklade sina gubbar lite :) Han la till en mage :)

Bilder från en skogspromenad med lina och barnen. 




Max var på sin första riktiga hockeymatch (han var ju också när han var typ bebis)

Ännu en bild på Max som sover med överfullt med gosedjur :)


När Jonas och Tage höll på att hamra och såga i rummet som mest, fick Max feber och somnade mitt i oljudet.. (Nu får ni också en liten sneakpeak på tapet och golv) :)

Det är så vackert i våra omgivningar! Här är från 5km spåret. Gick inte att fånga den känslan man fick, men skönheten och lugnet av skogen är fantastiskt!


Vi var på 4-års kalas hos Elsa, där Pippi serverade glass och barnen fick godispåsar från ett silvrigt drakägg :)


Jag och Lina tog med oss några barn och besökte Anna och hennes barn en tisdag (jag är ledig alla tisdagar. Yey!)






Jag skrev för en månad sedan att jag kunde springa 20min utan att stanna. Nu kan jag springa minst 30min! Tar mig fortfarande ut 3 ggr/vecka. Är fortfarande otroligt nöjd för varje vecka jag gör det! (Plus att jag nu ibland går med Lina 2 ggr/ vecka) Och så gör jag oftast yoga när jag kommer hem. 
Jag har också fortsatt göra mina nackövningar från sjukgymnasten och jag har faktist väldigt sällan sån huvudvärk nu, som jag hade flera gånger i veckan förut! Nu kommer jag aldrig våga sluta med all träning då jag vet hur illa det kan vara annars :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0