Nytt

Nu är det en trött Inga-Maj som ligger i sängen. Åkte 6.45 hemifrån (inget ovanligt i det.. Det är oftast då jag åker) jobbade tills kl. 14 sedan skulle jag vara med på dagbarnvårdarnas P-möte för att fixa med datorer och lärplattor. Det var mellan 18-20. Så där emellan hann jag handla med Lina på Maxi och slänga i mig lite mat hos Hanna. Sen när jag kom hem ikväll (runt 20.45) var det bara att fixa i ordning för morgondagen och sen slänga sig i sängen. 
Imorgon jobbar jag 8-16.45. Är alltså hemma 17.30 då. Hoppas jag hinner gå en promenad med Lina trots att det blir lite sent efter jag har ätit och så..! :)

Igår, när jag var ledig, kom en leverans från Jysk som vi hade beställt. Så nu ska Theo få en ny säng och Max hans gamla. Vi ska äntligen få en ny säng! Den vi har nu är ca 15år och vi båda får mycket ryggont av den. Vi köpte också en garderob att ha i vårt nya sovrum. Så kul! Nu ska vi bara montera ihop allt :) 

God natter mina skatter!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0