Sova sova sova säng säng säng

Nu har vi sovit 4 nätter i våra nya sängar i våra nya rum :) Så skönt och så roligt!
Max har ju i hela sitt liv aldrig sovit själv.. Eftersom han har delat rum med oss så har han ju alltid sovit i samma rum som någon annan och har han någon gång sovit borta så har han ju sovit i samma rum som den han varit hos. Men första natten i nya sängen i eget rum sov han så gott, hela natten! Stora killen!
Så länge han har sällskap av dessa så verkar det bara gå bra...:


I veckan har jag gått gått mycket promenader med lina och så har jag sprungit en gång. Förhoppningsvis kan jag springa en gång imorgon också, det skulle vara skönt. 
Annars i veckan har jag haft utbildning med pedagogerna på jobbet i den nya lärplattformen som Umeå kommuns förskolor och skolor håller på att byta till -LärUm. Eftersom vi är en stor förskola med sju avdelningar, så är det många pedagoger som alla ska lära sig LärUm. Så jag och en kollega har haft två utbildningsdagar och ska ha den sista imorgon. Kul att få testa på att vara kursledare :) 

På lördag ska hela familjen på hockey. Max är taggad! Han har verkligen fastnat för den där sporten! Han vill se hockey, leka hockey (han pratar ofta om hans "hockeykillar" eller "hockeykompisar") och spela hockey! Han vill åka skridskor och spela själv! :D 
Jonas ska ta med honom på nån ishall när det är sån allmänhetens åkning :)

Mina fina älskade stora goding!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0