Blandade bilder


När jag fyllde år fick jag denna fina teckning av min äldsta son :)

Jag, Johanna och Linda fortsätter att träffas och fira varandra när vi fyller år. Och som vanligt är det den som fyller år som får bestämma var vi ska äta. Och nu var det ju då min tur att välja, så jag bestämde att vi skulle äta på båten 'Båten'. Tack för det goda sällskapet och denna goda mat mina goda vänner!





Max ritade en 'arg gubbe'. 


Theo sover helst med ingenting i sängen. På sin höjd täcket och kudden. Hans lillebror är tvärtom.. :)


Jag fortsätter med springandet. Jag springer inte så långt och inte så snabbt. Men jag springer (joggar.. Kalla det vad du vill..) i alla fall! Jag kan springa i 20 min utan att behöva stanna. Det är, i min värld, jätte bra :D Pepp pepp :)


Tänk så bra att ha en hjälpsam storebror nära till hands! :)


Här satt Max och väntade på Jonas och Tage (han kom upp i förrgår och ska vara här och hjälpa oss med rummet). Dom hade varit i stan och köpt innertaket till rummet. Tror nog han väntade lika mycket på farfar som han väntade på att få se släpet dom hade :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0