Hopp om liv

Men då så.. Nu är det ju hopp om liv! Febern är borta sedan någon dag och idag är första dagen jag inte behövt vila i soffan största delen av dagen för att orka nåt. Jag har inte hängt någonting i soffan idag faktiskt! :) Första dagen jag varit sugen på kaffe (värsta kaffe detoxen det här.. Har typ inte druckit det på en vecka). 
Nu är det bara den här jobbiga hostan som sitter i. Men den kommer jag nog att få dras med länge :( Än blir det ingen träning eller löpning på ett tag i alla fall, tyvärr. 

Idag var Gunvor här och hängde ett tag. Hon behövde lite hjälp med telefonen och jag fick lite sällskap :)

Imorgon ska vi på dop. Trevligt värre!

Vi tog en promenad runt kvarteret i solen nu innan middagen. Härligt väder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0