Se där ja

Gissa vad vi äntligen fixat?! :D Hörde att man skulle fixa ringarna inom ett år efter man förlovade sig, visst var det så ;) Vi gjorde det ju iallafall innan bröllopet! :)


Det finns ju faktiskt dom som uppskattar det här vädret också :) Inte alla som tycker det är tråkigt med snön som kom måndag och tisdag och sen förvandlades till vatten :)

I tisdags, på min lediga dag (förutom att skotta) så var vi inne i Umeå på lite ärenden. Då fick jag passa på att spana in de nya affärerna på Utopia. Så nu har jag varit där och vet hur dom ser ut och hur fikat smakade på Espresso house. Så då behöver jag ju inte åka dit fler gånger :) Done and done  :)

God natter skatter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0