Sen sist i bilder

Eftersom jag inte kommer ihåg allt som hänt sen sist så kör jag en sån "sedan sist i bilder". För i och med bilderna så kommer jag ju ihåg vad vi gjorde då iallafall och det som inte dokumenterades med bilder får helt enkelt vara osagt :P

Vad vi gjort sen sist:

Vi var barnvakt åt Magne en sväng. Och det gick så bra så! Han roade sig med kusinerna, han roade sig själv, han åt och han sov :)



Jonas tog bort pinnen/pålen/midsommarstången..!! :o Nu blev det såklart mycket bredare uppfart.. Men jag saknar ändå den detaljen!

Theo har haft olika kompisar som hälsat på/ följt med hem från föris. Men mest har dom här två kompisarna varit här efter maten (det är då Theo får spela tv-spel). Dom spelar då Minecraft som är ett kreativt spel, där man ska bygga och skapa grejer och hus och sånt. (försvarar hon tv-spelandet med..) :)

Theo Tage Sixten Karlsson lider utav järnbrist.. :/ Så nu får han järndroppar morgon och kväll så hoppas vi det ska bli bättre. Men tanke på vad han äter (inte äter) så är det ju inte alls konstigt.. Nu kanske han kan få hålla sig lite friskare också?! 

I lördags fixade vi lite ute på gården. Krattade och röjde. Här ser ni att jag fixat till en av buskarna (tagit bort det döda) och hur den såg ut innan. 

Den här token äter då istället allt!



Så här såg det ut när jag lämnade sängen imorse :) Trångt men mysigt! :D

Idag tog jag mig ut och sprang för första gången sen jag blev sjuk. Äntligen! Har inte vågat tidigare då jag inte känt mig helt pigg igen.. Men nu tänkte jag helt enkelt att jag blir väl inte piggare än så här :) Var skönt även om det märktes att jag varit sjuk och haft uppehåll. Känns som alla mina muskler och krafter tynat bort och jag får börja om lite.. Men det är ju bara på't igen!


Kommentarer
Postat av: Gunvor

Har saknat uppdateringen, har ju inte hälsat på senaste veckan,kramar till alla:)

2015-04-28 @ 19:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0