Tillslut så

Ja men det blev vabbande hela veckan.. Jonas onsdag, jag torsdag och Jonas idag (med hjälp av snälla svärmor!) Idag var Jonas in med Theo till hälsocentralen i Nordmaling för att kolla dom där världs största halsmandlarna.. Det blev äntligen remiss till att få ta bort dom! Jippiey! Då (när det nu blir) hoppas vi att han kan slippa åka på alla sjukdomar som finns..! Han tog också blodprov idag. Han har ju tagit spruta i armen förut (5-års kontrollen) och stick för blodprov i fingret. Men nu fick han ta i båda armvecken. Han berättade stolt för mig och Tyr, när jag kommit hem från jobbet, att dom hade sagt att andra barn som brukar ta blodprov brukar gråta och vilja fara hem. "Men inte jag! Jag bara satt där och sa inget. Det gjorde inget." 
Jag och Jonas skämtade om att han kan starta en egen sån låda med saker man får från doktorn och så.. Typ studsbollar, tatueringar, gummiödlor och gummiskelett osv. Så mycket han har varit på såna ställen bara de senaste 3,5 månaderna.. (då fick han ju också på ögonmottagningen när han var där) Bara idag fick han 3 st (ett för varje stick dom tog på honom) :)

I natt åkte tillslut jag också på förkylning. Vi tycker det är märkligt att han haft så mycket och vi andra aldrig haft nåt. Men nu, som sagt, åkte jag också dit. Hade lite feber när jag kom hem från jobbet (oturligt nog stängde jag idag, så det var en lång dag) och så har jag varit hostig och så.. Jag som var så taggad att få springa imorgon bitti! När jag hörde att det skulle bli fint väder och så har jag köpt ett nytt headset som jag ville testa (mitt gamla har gått sönder). 
Men men.. Blir att ta det lugnt och kurera sig istället :/ 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kan väl ta en lugn promenad iaf 😊.

2015-04-10 @ 23:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0