Vad vi gjorde i påsk

Ja i lördags åkte vi som sagt till mjösjöby. Jag och Lina tog med några barn och åkte före våra män så kunde vi gå en sväng på pimpeltävlingen, så kom  dom istället lagom till lunch med sjuklingen (Theo). 





Vi åt påsklunch hos mamma och pappa och umgicks. Sen begav sig syster med familj vidare medan jag och min familj stannade och sov över tills söndagen. 

Här är lite av vad vi gjorde när vi var där:
Jag och mamma spelade spel. 

Jag tog mig ut på en löptur. 

Vi körde skoter. 




Vi grillade korv vid "farfars hus". 





Hann träffa Nadja och barnen också. Plus några kusiner och fastrar, moster och farbror. Vi körde lite furhjuling. Och vi hade det allmänt trevligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0