Presentation

Nu ska ni få höra vad jag gjorde i onsdags som jag känner mig nöjd över att ha gjort..
Vi skulle ha andra förskolor på studiebesök hos oss på vår förskola på onsdag kväll. 100 personer var det som kom dit. Vi skulle visa upp våra lärmiljöer och berätta om hur vi arbetar, vår orangisation osv. 
Dom som kom gick runt och tittade inne i huset och så lyssnade dom på två presentationer: Förskolechefen och vår konstnär som jobbar i ateljén höll en presentation tillsammans i en av lekhallarna och jag höll en presentation (själv!) i en annan  lekhall. 
Jag berättade om vårt digitala arbete och främst då vårt arbete med lärplattan. För 100 personer! Det var dock uppdelat på tre tillfällen eftersom alla inte rymdes samtidigt. Men ändå! :D
Jag var lite nervös innan. Inte för vad jag skulle säga. Det kände jag mig säker på. Utan för att stå och prata inför alla :) Först när jag tog på mig att jag skulle göra det kände jag mig inte alls tveksam, utan tyckte det kändes helt lugnt. Men det var dagen innan nervositeten började komma..
Men det gick iallafall bra! Tydligen så bra att en ringde dagen efter och ville att jag skulle komma till deras förskola och hjälpa dom att komma igång och inspirera dom i deras arbete också  :)

Jätte kul att ha gjort det! Även om jag var nervös innan så var det bara roligt att göra det! Och det ska bli kul att få komma ut och hjälpa andra och inspirera dom också! :)




Kommentarer
Postat av: Maritha

Så roligt! Och jag är inte det minsta förvånad över att det gick då bra 👍

2015-02-15 @ 09:35:30
Postat av: mamma

Så roligt att dom hörde av sig och ville du skulle komma, så att du fick veta att dom tyckte det var bra. Du gör det så bra <3

2015-02-15 @ 20:32:03
Postat av: Jossan

Bra jobbat!:-)

2015-02-16 @ 08:25:33
URL: http://www.gonattsyster.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0