VAB

Idag har jag varit hemma och vabbat med Theo (alltså han som var hängig. Max var också hemma). Det är den där halsen som spökar igen.. Hoppas det inte blir värre tills lördag då han har kalas (han fyller 6 år imorgon!!) Har han tur så stannade det här den här gången och det blir bättre av sig själv och han behöver inte uppsöka Hälsocentralen. Två halsfluss inom två månader räcker tycker jag. 

Vi fick ju iallafall en chans att läsa alla nya böcker som vi lånade igår, nu när vi blev hemma idag :) Vi myste ner oss i soffan och läste dem alla :)

 
Jag känner mig också lite hängig så jag gjorde en "man-tager-vad-man-haver-i-kylen" smoothie av ingefära, fänkål, avokado och apelsinjuice. Blev oväntat god och jag känner redan hur mycket piggare jag blev! (Not.. Jag känner mig precis lika hängig som innan) Hade jag tänkt på att jag skulle fota den skulle jag ju inte druckit från den först.. Den såg visst inte så lockande ut på kortet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0