Friska och jobb

Nu är vi friska! Yey!! 
Fast.. Ja det var ju några dagar sedan vi blev det. Men nu firar vi alla dagar som vi är friska..! :)

Theo började äta ordentligt i förrgår tror jag det var. Alla är pigga för tillfället! 
Vi hade några sista dagar av jullovet då vi kunde göra grejer. Vi åkte skridskor en dag, var till Nordmaling, spelade sällskapsspel (både med Theo då han fick ett roligt barn-kunskapsspel i julklapp och så var vi hos lina en kväll och hängde och spelade), vi var ute och lekte i snöstorm och vi hade soffhäng (denna gången för att vi ville det. Inte för att vi inte orkade göra nåt annat). 

Min familj har dock en dag kvar av lovet då det är stängningsdag på barnens förskola imorn. Jag ska alltså försöka ta mig upp och iväg själv imorgonbitti. Men det kommer nog gå bra! Det blir ju kortvecka nu med bara tre arbetsdagar så det blir nog inga problem :)

Här kommer lite blandade bilder:
När vi var i Mjösjöby helgen i mellandagarna så spelade vi Elias nya spel Vampyrjakten. Spännande/roligt för både stora och små!

När jag och lina var ute och körde runt i omgivningar så var det så här vackert i Hörnsjö. 


Jag köpte broddar för löpning och var så taggad att få använda dem.. Men ni vet.. Sjukdomar :( Men jag hoppas kunna få använda dem till helgen!




Och så dom här två då :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0