Loom bands

Idag efter jag sprungit och tränat (japp, så fick jag det sagt också) :) så åkte vi till stan för att fira tvillingarna som fyller 40-år idag. 
Efter firandet åkte vi till Shanghai och åt buffé. Som Theo sa "det var ett mysigt ställe och så var det god mat" (jag och Jonas har ju ätit där flera gånger förut, men det var första gången för Theo) :) Det är ju som praktiskt med buffé att man får maten direkt. Ingen väntetid eller nåt :) 

En dag denna vecka när jag vabbade så passade vi på att göra Loom bands (armband av gummiband). Han hade fått i julklapp att kunna göra ett armband till en klocka men vi hade ingen sån platta man måste ha för att göra dom. Men nu hade vi fixat det så nu fick han äntligen göra klockan. 



Nöjd och stolt pojke visar upp klockan :)



Max fick också försöka göra ett armband.. Men det var i slutändan väl mest jag som fick göra det :)


 
Jag passade också på att göra ett (eller egentligen några olika i olika färger och modeller) till mig själv också. Men bara ett fastnade på bild. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0