Hemmbyn

Just nu är vi i Mjösjöby och sover i farfars gamla hus, som numera är mina föräldrars (extra) hus. Pappa har varit här och fixat och renoverat så det är jätte fint på nedervåningen och så kan man sova här nu! Så jag och min lilla familj har sovit här några nätter nu, vi är inne på tredje natten nu. 
Vi kom på lördag kväll. 

Jag började vistelsen med en löptur 



På söndagen var Jonas i Bjurholm och spelade golf. Jag och barnen var med mina föräldrar och bror med familj i Slåttertjärn och badade och fikade.




Lee med en av deras fina, mjuka kycklingar 


Gideon spanar in hönorna. 

Max och Mei bus-myser :)

Idag var vi först till Norrforsgården på sommarcafé och sedan åkte vi och badade vid badstranden i mjösjöby. Jag var den enda vuxna som badade där :) Det var kallt! Men man måste ju bada lite då det är sommar :)

Ikväll var jag, mamma och Nadja ute på kvällspromenad i solen 



Imorn åker vi hem igen. Men först ska vi ut på utflykt igen. Men mer om den utflykten sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0