Järnbrist

I onsdags var jag på äventyr med barnen i Nordmaling (Jonas golfade). Theo skulle ta blodprov (igen) för att se om järnvärdet hade blivit något bättre, då det sist inte hade höjts så mycket. Han var så duktig och satt i stolen själv när hon stack honom. 
Han har varit där så ofta nu att han får personliga hälsningar från sköterskan som sticker honom när dom skickar ut kallelsen :D
Efter hälsocentralen så köpte vi med oss lunch och hade picknick i den nybyggda lekparken. 

Efter det åkte vi till Fahlgrens och köpte blommor för halva priset (jag har hört att det är så här mitt i sommaren man ska plantera..) och satte dom när vi kom hem i dom stora blomkrukorna jag har på några ställen ute. 

I torsdags började vi projekt-måla om bron. 

Jonas har tagit isär den lite och jag har börjat måla. 

På torsdag eftermiddag kom Anna, Marcus, Elsa och Ebbe hit för att äta middag och umgås. Trevligt värre! Var ju ett tag sedan vi hängde tillsammans sist :)

Igår (fredag) var jag med Lina och barn till Umeå för lite shopping (bla till det kommande bröllopet) :) 
Sen på kvällen så sprang jag milen! (Förra gången jag skulle det så blev det bara 9,57km, så det gills ju inte riktigt) Men nu gjorde jag det ordentligt!

Nu får vi skörda lite från odlingarna :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

För mig är det slående...vilket otroligt rikt liv ni har. KRAM på er hela familjen. Jag längtsr efter er.

2015-07-26 @ 14:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0