Sista dagen

Nu har jag och Carola packat ihop och städat ur stugan. Efter vi gjort det så hängde vi i lekparken och i hoppborgen ett tag innan vi körde till gubbarna som golfade. 
Så nu väntar vi bara på att dom ska bli helt färdiga här innan vi börjar bege oss hemåt igen.  

Igår var vi först in till stan en sväng för att byta ett par skor till Jonas och för att Jonas skulle få se stan lite mer och sedan gick vi tillbaka till stugan. 

Här sitter vi på en uteservering och äter lunch. 

Barnen och Jonas badade en sista gång (första gången fick jag offra mig och bada i kylan med dom, så nu var det Jonas tur) :) 

Jag var sedan ut en sväng på en löptur innan vi gick tillbaka in till stan för att äta middag. 



Sen på kvällen spelade vi sällskapsspel innan vi gjorde en tidig kväll, eftersom dom skulle upp tidigt för att spela golf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0