Snart så!

Vet ni vad..? Imorn ska jag kliva upp extremt tidigt eftersom jag öppnar på jobbet (ska åka 05.40 hemifrån..) Men sen, sen så har jag semester!! Då behöver jag inte kliva upp tidigt på flera veckor igen! Då får jag ligga och dra mig på mornarna och behöver inte åka iväg någonstan :) (förutom när vi ska iväg och bo i stuga i Sollefteå och så där, men det är ju en helt annan sak..) Yey!

Förra veckan innan vi skulle gå ut och äta med jobbet så passade jag på med att klippa mig. Skönt att få bort lite slitet hår (dock så är väl allt hår som är kvar fortfarande slitet..)


Mina älskade gullungar!!

Cool sommarkille 


Glad sommarkille 

Trött sommarkille 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0