Fortsättning

Och så fortsätter vi uppdateringen.. 

Förra fredagen rockade vi sockarna. Jag trodde aldrig att jag skulle få med mig Theo (rätt-ska-vara-rätt-pojken..) men han överraskade mig genom att köpa min motivering med att vi ville uppmärksamma att alla är olika, att annorlunda är bra och roligt osv. Och att vi därför skulle ha olika sockor på oss. 

På jobbet tittade vi på solförmörkelsen genom ett svetsglas. Riktigt coolt hur man kunde se månen täcka över solen. Såg dock inte ut som på bilden.. Utan man såg själva solen och hur den täcktes. På bilden är det ju som bara reflektionen man ser täckas..


På lördagen var jag sällskap till min syster på Elias bowlingkalas. Han och tre kompisar åt lunch och bowlade för att fira att han fyllde 10år. 
Perfekt med bowlingkalas. Då behöver man inte bjuda så många, utan man måste bara vara minst 4 st där. På tex Leos måste det ju typ vara minst 8 st. Och då blir det ju genast mycket dyrare.. Perfekt också för 10-åringar, med hamburgare och bowling :)

Trött Lillprins Bus :) 


Mina fina pojkar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0