Helg

Igår hade barnen framträdande och spelade och sjöng för oss :)

Sen var vi på Leos lekland och härjade. Theo och  Tyr var på ett kalas och vi andra hakade på :)







Igår på kvällen var det ju earth hour. Jag, syster och barnen släckte ner här i huset och tände ljus. Sedan spelade vi sällskaps spel och åt chips. Mysigt värre! 



Idag när Theo var på kalas i Mullsjö så passade Max och jag på med att gå ut och hämta påskris. 



Sen när Theo kom hem fick dom hjälpas åt med att pynta riset. 

Mina föräldrar var förbi här en sväng ikväll. Vi hann surra lite och så fick jag bjuda på kaffe innan dom skulle vidare. 

Nu är helgen slut. Nu väntar en ny vecka med nya möjligheter! En lite kortare arbetsvecka än vanligt dock, då fredag är en röd dag :)
Natteligott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0