IT

Idag hade jag halvdag it-utbildning med dagbarnvårdarna som hör till oss. Jätte roligt med sånna uppdrag :) 
Jag är också jätte glad att jag ska få vara it-pedagog på vår förskola varje måndag och fredag i maj. Alltså då är det någon annan som går in på mina tider i barngruppen på min avdelning och så är jag utöver och får hjälpa pedagogerna och barnen med det dom vill ha hjälp med. Och så kan jag göra praktiska saker som jag inte hinner annars :D Som det är nu har jag 3 timmars it-tid på 3 veckor och då hinner jag inte allt som behövs göras. 

Här är från när vi hade picknick på bron och åt kladdkakemuffinsen som Theo hade bakat. Ja han gjorde faktiskt nästa allt själv t.o.m knäckte äggen. Jag hjälpte bara till med det praktiska och med att säga hur mycket det skulle vara av allt. Dom blev ju super goda förstås! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0