Ont

Vi fortsätter väl med att blogga sjukdom och vab. Verkar ju vara det enda som händer just nu..

I natt sprack trumhinnan för Theo. Jag tyckte han hade en jobbig natt då han var ovanligt super ledsen (han har ju varit ledsen till och från nu under öroninflammations perioden) men då var han verkligen otröstlig och typ inte kontaktbar (också för att han inte var helt ute ur sin sömn). Men sen såg jag ju när han vaknade att det har runnit var ur örat. Så inte konstigt att han hade haft ont. 

Idag fick vi iallafall penicillin och det känns redan som det har vänt. Äntligen! Stackarn :(

Imorn är jag hemma med de små älsklingarna och vabbar och när den stora älsklingen kommer hem så sticker jag och klättrar :) Det blev inget förra veckan då vi också hade bokat in det. Nu var det ju en evigher sedan sist, så jag ser verkligen framemot det nu!

Hockeykillen :) Han hade ingen att spela med tidigare idag så jag gick ut och sköt lite med honom. Han är ju pigg och frisk trots allt :)


Kommentarer
Postat av: Maritha

Stackars pojke! Ni får ta farfar i bruk nu...han kan skjuta puckar, han.

2015-03-04 @ 08:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0