Digitalista

Ja men se där.. En vecka har gått sen sist.. 
Förra helgen var Jonas och spelade golf  och jag tog med mig barnen och åt sushi hos systergrannen med Linas vän Emma. 
På söndagen var det loppis på bygdegården. Det var också företag från bygden som ställde ut och så kunde kunde man köpa fika. Barnen fick köpa några leksaker och jag köpte tunnbröd :) vi fikade och kikade på det som ställdes ut. 
 
Jag skrev ju förut om att jag skulle få jobba som it -pedagog varje måndag och fredag nu i maj. Vår förskolechef har gett mig titeln Digitalista. (vi har också en ateljerista. Vi jobbar Reggio  Emilia ispirerat). Det är jätte kul! Jag får ju få göra det jag tycker är roligt.. Jobba med it och jobba med barnen! :D
Här kan ni läsa om mitt jobb som digitalista.
Och här kan ni läsa om när jag nu senast lät barnen utforska och skapa med lärplattan.
 
Idag har vi varit lediga och imorn är min familj ledig, men jag åker och jobbar en sväng :)
God natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0