Fullspäckat!

Den här veckan har verkligen varit fullproppad med saker! Alla kvällar har varit uppbokade nästan. 
Måndagen trodde vi det skulle vara föräldramöte för förskoleklassen, men det hade blivit ett fel i utskicket som dom skickat och mötet skulle vara på tisdag (ingen informerade oss så vi fick inte veta förrän när vi var där på den utsatta tiden..)
Tisdag var jag ledig på dagen. Sen åkte jag in och åt middag i stan med Johanna och Linda då Linda har fyllt år (alltid lika trevligt att träffa dom och gå igenom vad som hänt sedan sist!) Sedan skyndade jag mig tillbaka så jag kunde gå på föräldramötet. 
Onsdag slutade jag tidigt, så då skyndade jag mig hem och hämtade barnen, fixade lite hemma och åt middag sedan körde jag in till stan och sprang Blodomloppet (jag sprang alla 5km! Jag gick inte ens lite en gång!) :) Vi hade ett lag från jobbet så efteråt hämtade vi picknick påsen man får och satt och åt tillsammans. Alltid lika trevligt!

Torsdag hade vi sommarfest på mitt jobb. Då var alla föräldrar och syskon med och hade picknick tillsammans och lyssnade på barnen som sjöng. Mycket trevligt! Men det innebar att vi slutade senare än vad vi skulle gott.. Sedan skyndade jag mig hem så jag kunde hjälpa till att skotta ut sandhögen som hade kommit till kvarterslekparken. 



Och igår, fredag, var Gunvor snäll och hämtade barnen från förskolan och barnvaktade sedan dem så jag och Jonas kunde stanna kvar i stan efter jobbet och äta middag tillsamman (på Vezzo) och se bio (The Avengers 2) och fira Jonas sin fyller år idag :) så trevligt så!

Men ni hör ju bara..! 
Veckan som kommer tror jag inte det  är nåt inbokat.. Förutom kvällsmöte på måndag. Då blir det att ta igen sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0