Vinbärsbuskar

I helgen har det handlat mycket om det här..:







Jag har alltså gjort nya stag till vinbärsbuskarna, klippt bort döda och gamla grenar från vinbärsbuskarna och rensat bort pinnar och kvistar från gräsmattan. 

Igår var Jimmy och barnen här och hängde och Tage åkte tillbaka ner till Dalarna. 
På kvällen åt jag och Anna middag hos Josefin. Hon dukade fint och bjöd på go'mat (trerätters!). Lyxigt och trevligt värre.  

Idag var först Gunvor här och sedan mamma här en sväng, jag hängde med Marie lite i lekparken och så sprang jag. (förutom jobbet i trädgården) Det känns i kroppen att jag jobbat hårt i helgen..! På ett bra sätt dock :) 

Imorgon är det måndag. Det innebär digitalista dag! :) yey! 

Natteligott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0