Beskära buskar

Så här fint var det där jag sprang igår (mellan mjösjöby och Norrfors. Sprang en mil) :)



Idag hade vi arbetskväll med föräldrarna på min förskola. Då hjälptes vi åt med att jobba på, förbättra och förnya i vår utemiljö. Jag gick med en elektrisk häcktrimmer och beskar buskar i nästan två timmar. Tror jag kommer få träningsvärk imorn! :)

Imorn är jag ledig. Jag har ju gått upp i tid nu. Förut var jag ju ledig varje tisdag. Men nu är jag bara ledig var tredje tisdag. 
Så imorn ska jag till tandläkaren med båda barnen (rutinkontroll alltså) och sedan ska Theo ta blodprov för att se om han får till det med järnvärdet och får slippa dom äckliga järndropparna. 
Men nu ska jag sova.
God natt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0